Knowledge sharing

Welcome to a world of knowledge. Below you will get an insight into how you create B2B growth in your business.


We love to share knowledge

That is why we are presenters on some of Denmark's biggest stages at the same time as we hold webinars and write articles.

Learn more with our webinars

Articles

B2B marketing, annoncebudget, økonomisk nedgang og marketing, hvilket marketingbudget
By Daniel Tonsen December 23, 2024
Når luftballonen er på kollisionskurs, er det dumt at kaste gasbrænderen over bord. Vi kan vist roligt sige, at 2024 ikke har været nogen økonomisk festtid indtil videre. Krig i Europa, svag kronekurs og eftervirkningerne af to år med pandemi har fået mange til at måtte stramme bæltet og skære ned i budgettet. Markedsføring er ofte blandt de første poster, der mærker dette. ANFOs forventningsbarometer viser, at 59 procent af annoncørerne skærer ned på markedsføringsbudgettet, og 6/10 af dem forventer, at den økonomiske situation er endnu værre om et år. Ofte oplever mange, at det er lettere at reducere omkostningerne ved at skære i markedsføringsbudgettet, end at lave ændringer tættere på selve produktionen eller leverancerne. Mange benytter sig desuden af eksterne bureauer til markedsføring og vælger derfor at opsige kontrakten i stedet for at afskedige egne ansatte.
B2B marketing, salgsafdelinger og markedsafdelinger, samarbejde, B2B salg, B2B virksomhed, B2B vækst
By Daniel Tonsen November 4, 2024
Overraskende få salgsafdelinger og markedsafdelinger samarbejder godt nok. Årsagerne kan variere (mere om disse senere), men resultatet er som regel det samme: Salg og Marketing arbejder fra hver sin tue, mod hver sine mål. Samtidig undrer de sig over, hvorfor resultaterne lader vente på sig. Mange har forsøgt at forklare godt, gammeldags samarbejde med smarte, amerikanske begreber som "Sales and Marketing Alignment", "Smarketing" eller lignende. Løsningen er sjældent mere kompliceret end, at folk skal tale samme sprog, i samme rum – heldigvis. Hvor svært kan det egentlig være?
By Daniel Tonsen October 29, 2024
Derfor kan LinkedIn ikke erstatte hjemmesiden
By Daniel Tonsen October 3, 2023
11 tips til B2B annoncering på LinkedIn i 2024
10 grunde til at LinkedIn annoncering erstatter messer i 2021
By Lars Riis August 10, 2021
10 grunde til at LinkedIn annoncering erstatter messer i 2021. Brug LinkedIn til leadgenerering i stedet for messer
Big Rock Theory - Sådan får du mere ud af mindre
By Lars Riis August 10, 2021
På et socialt medie som LinkedIn er det vigtigt at være aktiv, da brugerne er aktive og konstant søger informationer. Big Rock Theory giver dig en metode til at maksimere dit udbytte af content på sociale medier.
Hvorfor du bør fokusere på hele kunderensen når du annoncerer på LinkedIn
By Lars Riis August 10, 2021
Få op til 6 gange bedre resultater af din markedsføring ved at fokusere på hele kunderejsen fremfor blot at fokusere på leadgenerering. I dette blogindlæg fortæller vi dig, hvorfor du skal huske at fokusere på hele kunderejsen og ikke blot leadgenerering når du annoncerer på LinkedIn.
What is a white paper?
By Lars Riis March 2, 2021
Dette blogindlæg definerer hvad et white paper er i en B2B marketing kontekst.
Data der fortæller om indholdet i blogindlægget.
By Emil Jess Jensen October 21, 2020
Er LinkedIn's nye webinar løsning noget ved? Det er den helt bestemt, og i dette blogindlæg kommer jeg ind på hvorfor.
LinkedIn predictions 2019
By Daniel Tonsen April 7, 2019
How you use LinkedIn to drive B2B sales. Online marketing done right. Only in Elite Advertising.
Flere indlæg
Share by: