Den første måned startede vi med et strategisk møde, hvor vi lærte om virksomheden og sammen gik igennem virksomhedens nuværende markedsføringsstrategi, og hvordan vi fremadrettet kunne hjælpe med at forbedre og justere den således, at målgruppen forstod de vigtigste budskaber, og dermed få en højere konverteringsrate. Efterfølgende lavede vi i fællesskab med virksomheden flere videoer, som skulle florere på LinkedIn. Vi udarbejdede et manuskript, og hvordan videoerne skulle foregå, samt arrangerede en dag hvor det hele skulle filmes (vær opmærksom på at dette er et tilkøb).
Vi testede målgrupper, tekster, videoer og billeder af. Sidst endte vi med en rapport og en opskrift på hvordan vi opnår de bedste resultater på LinkedIn for netop denne virksomhed. Vi fik skabt et datamæssigt fundament for vores fremadrettet annoncering, og testet hvilke budskaber, som virker bedst på målgruppen. Det resulterede i en action plan for hvad virksomhedens målgruppe responderer bedst på og hvordan vi fanger deres opmærksomhed bedst muligt.
Derefter testede vi forskellige strategier af, blandt andet Account Based Marketing, med henblik på at målrette specifikt mod beslutningstagere, og vi fortsætter med at teste nye strategier af løbende, eftersom vi har +55 forskellige strategier som vi tilpasser til hvert enkelt kunde, for at finde ud af hvilke strategier, der netop virker for den enkelte virksomhed.