B2B LinkedIn Annoncering


LinkedIn er B2B virksomheders vigtigste redskab inden for Online Marketing. 


Lær hvordan du opretter, optimerer og vedligeholder dine LinkedIn annoncer og når ud til din specifikke målgruppe fra Nordens førende LinkedIn bureau. 


I kurset får du indsigt i hvordan du får det maksimale ud af dit annoncebudget.


BEMÆRK: Kurset er begrænset til 12 deltagere.


 Tilmeld dig

Tilmelding til kurset er bindende og faktura sendes efter tilmelding. Kurset er begrænset til 12 deltagere.

Pris: 12.500 DKK ekskl. moms. 
Lokation: København K

Lad os tage en sna

Individuel sparring

Udvid dit netværk

Skab tydelige resultater

Råd fra eksperter

 Mød din underviser 

Daniel Tonsen Elite Advertising LinkedIn annoncering

Emil Jess Jensen

Emil Jess Jensen er COO og Partner hos Elite Advertising. Han har 3 års erfaring med annoncering på sociale medier, og 1,5 års erfaring med daglig LinkedIn annoncering. 


Emil er Danmarks første certificerede LinkedIn ekspert, og har brugt millioner af kroner på LinkedIn annoncer.


Derudover har han også ugentlig kontakt med LinkedIn, og administrerer på nuværende tidspunkt flere hundrede tusinde kroner månedligt på LinkedIn annoncering.


Emil Jess Jensen er ekspert i B2B LinkedIn annoncering og sikrer, at du trin-for-trin får en målrettet hands-on undervisning.


Vores kunder  

Med daglig kontakt til LinkedIn og som LinkedIn Marketing Solutions Agency Partner sikrer vi, at vores arbejde på LinkedIn altid er bygget op omkring de nyeste og bedste muligheder.

 

Vi arbejder med alt fra børsnoterede virksomheder og DTU til enkeltmandsvirksomheder og scale ups. Lige fra brand awareness og leadgenerering, til employer branding og rekruttering.


Program for dag 1:

kl. 9 - 10: Introduktion

I introduktionen vil jeg præsentere mig selv, fortælle lidt om hvad vi laver hos Elite Advertising og derudover høre lidt om jer og hvad I laver. Her vil jeg også gerne høre lidt om eventuelle konkrete problemstillinger I sidder med på LinkedIn, så vi kan adressere dem i løbet af kurset. Derudover går vi kort igennem hvad vi skal kigge på i løbet af resten af dag 1 og dag 2.


kl. 10 - 11: Fordele og ulemper ved LinkedIn

Her kommer jeg til at præsentere LinkedIn lidt mere i dybden, så I ved præcis hvad LinkedIn har af muligheder og hvordan det er bedst at gribe LinkedIn annoncering an. Herudover vil jeg give et indblik i, hvordan man strukturerer sine kampagner for at gøre det mest overskueligt samt nemmest at optimere og analysere.


kl. 11 - 12: Copywriting

Copywriting er en af de vigtigste dele af LinkedIn annoncering og har en kæmpe stor indflydelse på hvordan jeres annoncer performer. Jeg går igennem annoncer, som performer hhv. godt og dårligt for at se hvor stor en effekt Copywriting kan have. Derudover kigger vi lidt på tips og tricks til Copywriting og hvad, der er vigtigt at have fokus på når man skriver tekster til LinkedIn annoncering.



kl. 12 - 13: Frokost



kl. 13 - 14: Content

Kreativet er ifølge LinkedIn selv 47% af grunden til hvorvidt en annonce performer godt eller dårligt. Det er derfor utroligt vigtigt, at det content man bruger i sine annoncer er relevant og godt. Vi kommer her til at kigge på Elite Advertisings læring omkring content, hvad der virker og hvad der ikke virker og allervigtigst: hvorfor tingene virker. Jeg kommer også til at vise eksempler på gode og dårlige kreativer. 


kl. 14 - 15: De vigtigste strategier

Der er utroligt mange måder man kan gribe LinkedIn annoncering an på. Hos Elite Advertising har vi gennem tiden bygget en masse forskellige strategier, som vi har testet og implementeret. Jeg går her igennem de strategier vi benytter allermest, hvad man kan få ud af disse og hvordan man benytter dem i praksis. Jeg viser også eksempler på de forskellige strategier med konkrete annoncer og resultater.


Program for dag 2:

kl 9 - 11: Opsætning af LinkedIn Ads

I starten af dag 2 kommer vi til at gå igennem hele opsætningen af LinkedIn annoncer, fra valg af målsætning til målgruppe og budstrategi. Vi går slavisk igennem, hvordan man sætter en annonce op, og hvilke ting man skal være opmærksomme på. Der er mange faldgruber i annonceopsætningen, og man skal være opmærksom på at få trykket på de rigtige knapper. Her vil vi have specielt fokus på målgrupper. 


11-12: Analyse og optimering af annoncer

I denne time kommer vi til at kigge på det data LinkedIn returnerer fra annoncerne og hvordan man bedst udnytter denne data til at analysere og optimere ens annoncer. Dette data er utroligt brugbart, hvis man ved hvordan det skal læses og udnyttes, både til at optimere ens annoncer, men også til mange andre funktioner i virksomheden.



12-13: Frokost



13-15 Individuel Sparring

Som afslutning på kurset kommer 3 af Elite Advertisings konsulenter på besøg, og vi vil derfor have fokus på individuel sparring. Her vil de tre konsulenter fra Elite Advertising og jeg hjælpe til med individuel sparring og gøre vores bedste for at komme med løsningsforslag på jeres konkrete problemstillinger vedrørende LinkedIn annoncering.



Om os

Elite Advertising er Nordens førende LinkedIn bureau. Vi er beæret over at være et af verdens første LinkedIn certificeret bureauer. Som partner og med ugentlig kontakt til LinkedIn sørger vi for, at vores kunder altid udnytter de nyeste og bedste muligheder til at skalere deres annoncering.


Elite Advertising blev stiftet i 2019 af CEO Daniel Tonsen, og har siden da hjulpet utallige virksomheder med B2B LinkedIn Annoncering.


Så hvis der skal arbejdes med LinkedIn, så er der ikke nogen tvivl om, at vi er de dygtigste du kan finde.


 Tilmeld dig

Tilmelding til kurset er bindende og faktura sendes efter tilmelding. Kurset er begrænset til 12 deltagere.

Pris: 12.500 DKK ekskl. moms. 
Lokation: København K

Lad os tage en sna

Elite Advertising logo
Højbro Plads 10, 1200 København K
 © Elite Advertising
CVR, Elite Advertising ApS: 40914463
Share by: