Goodwings 


 Hvordan vi anskaffede Goodwings 320 leads på 3 måneder, og fik reduceret pris pr. lead fra ca. 500 DKK til 300,12 DKK. 


OM GOODWINGS

CO2 neutrale rejser 

Goodwings fjerner alt CO2 fra en rejse. Det kræver bare at kunden booker et hotel, hvorefter Goodwings kalkulerer og fjerner CO2 emissionen fra hele turen, ikke kun fra hotelopholdet, da Goodwings også fjerner CO2 udledningen fra flyveturen, restaurantbesøg, taxa ture m.m. Goodwings sikrer derfor, at man kan rejse helt CO2 frit. 

Målsætning:
Goodwings blev kunde fordi de ønskede flere kvalitetsleads således, at deres salgsprocess blev nemmere. Goodwings ønsker ikke at bruge mange penge på marketing, men hellere fokusere på de kanaler, som virker. Goodwings har selv haft succes med LinkedIn, men ønskede hjælp til at optimere og forbedre leadsene med en ekstern marketingafdeling, som Elite Advertising er for dem. 

Link til Goodwings

 Hvordan

Goodwings har selv et team inhouse, som er dygtige til at lave content, så vi aftalte derfor at bruge deres eksisterende content og ellers bygge videre derfra. Vi annoncerede med en one-pager samt webinar, hvor der også var fokus på bløde konverteringer. Vi annoncerede også med videoer og testede af, hvilke målgrupper responderer bedst på dem. Vi udførte Account Based Marketing, hvor vi annoncerede direkte mod relevante virksomheder. 

800.000 personer har set annoncerne

Besparelse på 66.67%  pr. kvalitetslead

Resultater

Gennem annoncering på Linkedin har vi via Account Based Marketing sigtet efter 8.000-10.000 relevante virksomheder. Det første døgn ledte hurtigt til 23 leads til kun ca 200kr i alt. I alt har vi anskaffet Goodwings 320 leads på 3 måneder, hvor vi har reduceret pris pr. lead fra ca 500 DKK til 300,12 DKK. 


Udover dette har vi øget brand awareness, hvor over 800.000 personer har set annoncerne, og ca 10.000 har klikket på annoncerne. Der er 188.000 personer, som har set videoerne, hvor 15,5% der har påbegyndt en video har set den færdig.

Share by: