Bendixen ønsker at øge kendskabet til deres produkter inden for deres snævre målgruppe, og ønsker at være top-of-mind hos virksomhederne ved at være synlige og tilgængelige på LinkedIn.
Vi startede med at afholde et 6 timers fysisk strategisk møde i Viborg hos Bendixen, hvor vi blev vist rundt på produktionen og fik lov at opleve virksomheden helt tæt på. Efterfølgende udarbejdede vi et manuskript og tog en videograf med, hvor vi filmede 10 videoer. De fleste af videoerne blev brugt til at skabe brand awareness, og de resterende havde til formål at generere leads.
Bendixen har en meget specifik målgruppe, som er personer i landsdækkende kæder, som er ansvarlige for skiltning og facadeløsninger. Vi udarbejdede Conversation Ads til en lille målgruppe på 150-200 mennesker, og brugte også retargeting til en bredere målgruppe.
Målet for Bendixen var at skabe så høj brand awareness som muligt, hvor virksomheden altid ville være top-of-mind hos de relevante beslutningstagere.