Facebook annoncering
 der giver B2B kunder

Danmarks førende B2B marketing bureau specialiseret i Facebook og LinkedIn annoncering

Vil du have gratis Facebook og LinkedIn sparring til hvordan du fylder din indbakke med salgsklare leads?


Ja da, lad os tage en snak!

FACEBOOK MARKETING FOR
DATADREVNE VIRKSOMHEDER

Her er fordelene ved at bruge os som din faste samarbejdspartner

Målretning

Vi kan målrette annoncer ned til den specifikke person, der tager beslutninger i en virksomhed.

Kvalitetsgaranti

Vi garanterer den højeste kvalitet i branchen.

Vækst

Vi lever af at få virksomheder til vækste - Vi er derfor ikke en udgift, men en investering. 

Tid

Vi hjælper dig med at frigøre tid og ressourcer, imens du får de bedste resultater.

Kendskab

Vi sørger for at dine potentielle kunder ser dig som markedsleder i branchen.

Strategi

Vi sammensætter strategier på Facebook og LinkedIn med øje for hvordan du vil få mest på bundlinjen.

Her er hvad et par stykker har at sige om os...

"Utrolig dygtige og målrettet. Elite Advertising har hjulpet os med at løfte vores kundeantal. Tallet har kun været stigende siden de begyndte at hjælpe os" 
Christian Tønnesen, Komplex IT
“På første måned fik vi kunder til en værdi over 50.000 kr - Så jeg kan godt anbefale Elite Advertising”
Simon Tolderlund, Innos Tools
“Elite Advertising hjalp os med 11,4% øget antal pakninger solgt. Vi kunne ikke være mere tilfredse"
Kristine Højer Nielsen, Apotekeren

En bedre måde at engagere dine B2B kunder

LinkedIn

annoncering

LinkedIn er den ultimative platform for B2B virksomheder. Her kan du ramme helt ned til den enkelte person, og derfor er det relevant for næsten alle B2B virksomheder.

Få gratis sparring →

Kreative opgaver

Vi ved at det kan tage tid og derved koste mange penge at lave videoer, tekster og billedemateriale. Derfor har vi valgt at gøre det for jer, så I blot får kreativt indhold serveret til jeres indbakke.

Kreative services →

Facebook

annoncering

85% af danskerne er på Facebook, og derfor siger vores erfaring at selv de mest specifikke B2B målgrupper også er på denne platform. Det kræver derfor en finesse som meget få besidder.

Få gratis sparring →
Kreative services →

SPØRGSMÅL? 

Her er de spørgsmål vi møder oftest
  • Hvorfor opsætte en strategi?

    En undersøgelse viser at det kræver 100-700 visninger og søgninger før vi køber en bil. Det samme gælder for dyre virksomhedsbeslutninger.


    Det vil sige, du som B2B virksomhed, skal vedligeholde potentielle kunders interesse i meget langt tid. Derfor kræver det en strategi på tværs af Facebook, LinkedIn og E-mail.


    Hvis du løbende, på god og sober vis, får vist annoncer der skaber værdi for dine kunder, vil du stå meget stærkere end dine konkurrenter. Det skyldes kunden får en positiv association til jeres brand og I vil være top-of-mind når jeres kunde skal finde en ny løsning.


    Det tager typisk en person omkring 3-4 visninger af samme budskab før de reagerer på ens indhold - Derfor kan samme budskab vises på både Facebook, LinkedIn og E-mail med forskellige vinkler der passer til platformen.

  • Er Facebook for useriøst til B2B virksomheder?

    Svaret er ja, hvis du laver push-annoncer med useriøse tekster. 


    Men hvis du leverer værdi til kunden på en god og sober måde, kan Facebook bruges som et ganske seriøst medie.


    F.eks. hvis du sælger cloud-løsninger, så kunne du give et whitepaper om "3 gode råd til, hvordan du kan effektivisere din serverload". 


    Således kan du give dine kunder nogle tips, som de kan bruge til at forbedre deres virksomhed. Således vil de forbinde din virksomhed med markedsledere indenfor cloud-teknologi og vælge jer når det skal implementeres i deres virksomhed.

  • Hvilke resultater kan I love?

    Vi tilbyder en garanti på vores arbejde. Her vil vi for lige præcis jeres virksomhed udarbejde et mål for gode resultater sammen. 


    Dette kræver kendskab til lige præcis jeres virksomhed, og vi vil derfor gerne tage en snak.



  • Er vores kunder på Facebook?

    80% af danskerne er på Facebook, så det er de formentlig. Dog kan der godt være tilfælde, hvor de er sværer at finde. For at vide nærmere om jeres virksomhed, er du velkommen til at ringe eller skrive til os.

  • Hvorfor ikke ansætte en markedsføringekspert in-bound i stedet?

    Vi anbefaler faktisk også I har minimum én ansat til at stå for digital markedsføring i jeres virksomhed. 


    Fordelen er at den ansatte formentlig kender virksomheden bedre end os. 


    Ulempen er, at den ansattes kendskab til Facebook, LinkedIn og E-mail strategier ikke er i nærheden af vores kompetencer og erfaringer. Det er en erfaring og viden, der tager flere år at perfektionere. 


    Derfor er det typisk billigere at ansætte et bureau, da de er billigere end en medarbejderløn og har meget større viden.

  • Hvad koster det?

    Prisen afhænger af jeres virksomhed, og hvad I har gjort tidligere. Men vi vil kun arbejde med virksomheder, som vi er overbeviste om får succes.


    Vi kan tage en kop kaffe, så I kan høre nærmere om hvad, vi kan tilbyde for jer og til hvilken pris.

Hvordan skiller vi os ud fra andre bureauer? Hvad arbejder vi hen imod?
Få svaret på dine spørgsmål herunder.

Share by: