Som vores nye marketingkonsulent vil du blive blandt en af verdens dygtigste LinkedIn eksperter. Du vil blive oplært fra bunden og blive ansvarlig for en portefølje af kunder, som du på egen hånd vil administrere, opbygge og eksekvere LinkedIn Ad kampagner for.
Værdier vi lever og ånder for hos Elite Advertising:
1. Hjælp hinanden
Vi fungerer alle sammen bedre når vi har nogle at sparre med, og måle vores beslutninger og ideer op imod. Vi går meget op i at hjælpe hinanden og lytte til hinandens input.
2. Viden er meget mere værd, når det deles
Hos Elite Advertising holder vi ofte oplæg, workshops og lignende, hvor vi forsøger at dele ud af vores viden. Det vi gør, er ikke unikt, men måden vi gør det på er unikt. Vi deler glædeligt ud af vores viden om LinkedIn, for at hjælpe omverdenen med at forstå den forskel, det kan gøre for dem. Det samme gælder på arbejdspladsen – kun ved hjælp af hinanden kan vi forbedre os hele tiden.
3. Vær åben og nysgerrig
Vi er et lille start-up, og for at vi kan udvikle os, bliver vi nødt til at kaste os ud i ting, som vi ikke nødvendigvis har prøvet før eller er eksperter i. Derfor er vi nødt til at være åbne overfor nye udfordringer og hele tiden nysgerrige på, hvordan vi kan forbedre os. Vi er altid åbne overfor nye input og ideer, og vi skal alle være komfortable med at sige dumme ting en gang i mellem.
4. Det skal være sjovt
Selvfølgelig skal vi tjene penge, men vi skal også have det sjovt. Hos os er det en stor prioritet at have det sjovt på arbejdet.
Erfaring
Vi kræver ikke, at du har nogen som helst erfaring. Det vigtigste for os er, at du er nysgerrig, ambitiøs og villig til at lære. Har du erfaring med eksempelvis Facebook Business Manager eller (endnu bedre) LinkedIn Campaign Manager er det en bonus, men det er ikke et krav. I vores oplæringsperiode får vi dig lært op til at blive én af Nordens allerbedste på LinkedIn.
Det eneste krav er, at du er flydende på både dansk og engelsk.
Hvem er vi
Elite Advertising er Nordens førende LinkedIn bureau. Vi er nogle af verdens første LinkedIn certificerede eksperter og fokuserer udelukkende på LinkedIn og B2B markedsføring. Vi er et ambitiøst hurtigvoksende start-up med fire fuldtidsansatte på nuværende tidspunkt og søger vores næste kollegaer til at komplementere vores team. Vi har kontor på Frederiksberg, 500 meter fra Aksel Møllers Have metro. Vi går efter at være de absolut bedste indenfor LinkedIn og B2B markedsføring. Vi oplever i øjeblikket stor vækst ifølge med en stigende interesse for LinkedIn markedsføring, og har store ambitioner om at vækste hurtigt, men samtidig på en god og organisk måde.
Hos Elite Advertising arbejder vi med en bred vifte af kunder, fælles for dem er at de alle sammen er B2B virksomheder. Vi arbejder med forskellige lande som USA, Holland, Rusland og mange flere. Vi har erfaring med alt fra børsnoterede virksomheder til offentlige uddannelsesinstitutioner til små start-ups. Der er derfor rig mulighed for at prøve lidt af hvert hos os, og finde ud af hvilke kunder man finder sig bedst til rette med!
Hvordan er det at arbejde hos Elite Advertising
Hos os kommer du til at have stort ansvar allerede fra første dag. Vi vækster meget og har store forventninger til dette år. Vi har derfor brug for en struktureret konsulent med et stort gå-på-mod til denne stilling. Hvis du er dygtig, vil vi hurtigt inddrage dig i større strategiske beslutninger, og du vil få mulighed for at bidrage til virksomhedens fremadgående retning.
Vi tilbyder fleksible arbejdstider, mulighed for at arbejde på vores lækre kontor i midten af Frederiksberg eller hjemmefra. Alt i alt er der stor frihed hos os og mulighed for at skabe lige netop den hverdag du ønsker!
Om rollen
Som markedsføringskonsulent er dit fokus at hjælpe kunder med at vækste gennem LinkedIn kampagner, som du udtænker, opsætter, analyserer og optimerer.
Du bliver en vigtig samarbejdspartner for kunden, og derfor er forretningsforståelse vigtigt. Du skal kunne se muligheder i en kampagne, som ikke kører optimalt og være stærk på rapportering til kunderne.
Du kommer som udgangspunkt ikke til at skrive tekster, da vi benytter copywritere til dette. Du kommer dog til at uddelegere opgaver til disse copywritere samt andre samarbejdspartnere, hvor du skal styre kontakten og opgaverne.
Rollen kommer med et stort ansvar, som vi forventer, du er klar til at påtage dig fra starten af.
Kort sagt er der store udviklings- og fremtidsmuligheder i og med, at vi er en ung virksomhed på vej frem, og du derfor kommer til at spille en stor rolle i vores udvikling og selvfølgelig bliver belønnet, hvis du gør det godt!
Vi håber på og forventer, at nogle af vores tidlige ansættelser (som denne) kan udvikle sig til at have endnu mere ansvar inden for områder, de synes, er interessante. Der er derfor gode muligheder for at udvikle sig til lederstillinger, c-level stillinger og lignenede.
Praktisk og løn
Som konsulent har man en grundløn + provision af den omsætning, man bærer. Vores nuværende konsulenter tjener mellem 30.000 - 40.000, og dette har man selv stor indflydelse på. Grundlønnen fylder mest, mens provisionen afhænger af, hvor meget man har lyst og tid til at arbejde, samt hvor effektiv man er.